Гарантія та сервіс

Шановні клієнти!

Інтернет-магазин Кераміс є авторизованим партнером багатьох торгових марок, в тому числі, є офіційним дилером польської керамічної плитки TM Paradyz, My Way, Classica Paradyz, Stargres і Rea в Україні.

На які товари поширюється гарантія

На всі товари, представлені в інтернет-магазині Кераміс, надається гарантія від виробника. Підставою для вимоги гарантійних зобов'язань є гарантійний талон від виробника або товарний чек.

Обмін або повернення товару належної якості

Набутий в нашому інтернет-магазині товар Ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки (відповідно до «Закону про захист прав споживача»).

Повернення і обмін придбаного товару належної якості провадиться якщо:

  • є в наявності всі документи супроводжуючі товар та чек (квитанція або товарний чек, гарантійний талон, інструкція по експлуатації)
  • збережений товарний вид та комплектація, т.е. збережені в незмінному вигляді товар, оригінальна упаковка, ярлики, наклейки і інші елементи
  • товар не був у використанні, відсутні зовнішні ознаки використання (потертості, подряпини, сліди води, будівельних сумішей та ін.).

Обмін або повернення товару з виявленим дефектом

Повернення або обмін товару з дефектом (в тому числі, виявленому в процесі експлуатації) здійснюється тільки за наявності висновку, виданого авторизованим сервісним центром (офіційним представником компанії-виробника). Адреси та контактні дані авторизованих сервісних центрів зазначені в гарантійному талоні.

У висновку також має бути вказано, що дефект виник не з вини покупця.

Зверніть увагу! Огляд та перевірка на наявність дефектів певних груп товарів (керамічна плитка, ванни акрилові, чавунні, сталеві, сантехніка з кераміки) проводиться клієнтом при прийомі замовлення у експедитора. Ставлячи підпис в товарній накладній, ви підтверджуєте, що не маєте претензій по відповідності товарних позицій, зовнішнім виглядом, кількістю та якістю прийнятого вами товару.

Безкоштовне гарантійне обслуговування

Усе гарантійне та післягарантійне обслуговування товарів здійснюється спеціалізованими авторизованими сервісними центрами фірм виробників, що мають на це відповідні повноваження. Адреси та контактні дані авторизованих сервісних центрів Ви знайдете в гарантійному талоні.

Обмеження по гарантії

Гарантійне обслуговування і заміна не надається в наступних випадках:

  • несправності, викликані неправильним монтажем, чищенням абразивними або їдкими речовинами, неправильними експлуатацією та ремонтом;
  • несправності, викликані забрудненнями води, або пошкодженнями водопроводу (для змішувачів необхідна установка фільтрів грубої очистки);
  • природний знос гумових деталей виробів;
  • механічні пошкодження, завдані в процесі самостійного транспортування товару покупцем;
  • дефекти, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин (стихійних лих);
  • ремонт вироба неуповноваженими особами.

З інших питань щодо гарантії та сервісу звертайтеся до менеджерів інтернет-магазину Кераміс (Контакти).