Гарантія та сервіс

Шановні клієнти!

Інтернет-магазин Кераміс є авторизованим партнером багатьох торгових марок, в тому числі, є офіційним дилером польської керамічної плитки TM Paradyz, My Way, Classica Paradyz, Stargres і Rea в Україні.

На які товари поширюється гарантія

На всі товари, представлені в інтернет-магазині Кераміс, надається гарантія від виробника. Підставою для вимоги гарантійних зобов'язань є гарантійний талон від виробника або товарний чек.

Обмін або повернення товару належної якості

Набутий в нашому інтернет-магазині товар Ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки (відповідно до «Закону про захист прав споживача»).

Повернення і обмін придбаного товару належної якості провадиться якщо:

  • є в наявності всі документи супроводжуючі товар та чек (квитанція або товарний чек, гарантійний талон, інструкція по експлуатації)
  • збережений товарний вид та комплектація, т.е. збережені в незмінному вигляді товар, оригінальна упаковка, ярлики, наклейки і інші елементи
  • товар не був у використанні, відсутні зовнішні ознаки використання (потертості, подряпини, сліди води, будівельних сумішей та ін.).

Обмін або повернення товару з виявленим дефектом

Повернення або обмін товару з дефектом (в тому числі, виявленому в процесі експлуатації) здійснюється тільки за наявності висновку, виданого авторизованим сервісним центром (офіційним представником компанії-виробника). Адреси та контактні дані авторизованих сервісних центрів зазначені в гарантійному талоні.

У висновку також має бути вказано, що дефект виник не з вини покупця.

Зверніть увагу! Огляд та перевірка на наявність дефектів певних груп товарів (керамічна плитка, ванни акрилові, чавунні, сталеві, сантехніка з кераміки) проводиться клієнтом при прийомі замовлення у експедитора. Ставлячи підпис в товарній накладній, ви підтверджуєте, що не маєте претензій по відповідності товарних позицій, зовнішнім виглядом, кількістю та якістю прийнятого вами товару.

Безкоштовне гарантійне обслуговування

Усе гарантійне та післягарантійне обслуговування товарів здійснюється спеціалізованими авторизованими сервісними центрами фірм виробників, що мають на це відповідні повноваження. Адреси та контактні дані авторизованих сервісних центрів Ви знайдете в гарантійному талоні.

Обмеження по гарантії

Гарантійне обслуговування і заміна не надається в наступних випадках:

  • несправності, викликані неправильним монтажем, чищенням абразивними або їдкими речовинами, неправильними експлуатацією та ремонтом;
  • несправності, викликані забрудненнями води, або пошкодженнями водопроводу (для змішувачів необхідна установка фільтрів грубої очистки);
  • природний знос гумових деталей виробів;
  • механічні пошкодження, завдані в процесі самостійного транспортування товару покупцем;
  • дефекти, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин (стихійних лих);
  • ремонт вироба неуповноваженими особами.

Список сервісних центрів по брендам:

GROHE - 0800 502 520, 044 590 0182

HANSGROHE - 044 337 00 67, 068 337 00 67, 099 337 00 67

GEBERIT - 044 251 1703, 0 800 502 606, 044 428 6555

KOLO - 067 548 2783, 066 974 7317

KLUDI - 067 548 2783, 066 974 7317

VILLEROY & BOCH - 067 548 2783, 066 974 7317

GUSTAVSBERG - 067 548 2783, 066 974 7317

LAUFEN - 044 499 0620

JIKA - 044 499 0620

TECE - 044 596 5946

DURAVIT - 044 592 0165, 044 259 9939

RAVAK - 096 336 7334

WELLE - 093 262 3273

JACOB DELAFON - 067 548 2783, 066 974 7317

IMPRESE - 067 518 8123

EMMEVI - 044 430 7435

GENEBRE - 067 223 4366

FRANKE - 044 369 5001

DAMIXA - 044 332 2998, 097 485 6787

AM.PM. - 044 332 2998, 097 485 6787

З інших питань щодо гарантії та сервісу звертайтеся до менеджерів інтернет-магазину Кераміс (Контакти).