Відповіді на типові запитання

Наш інтернет-магазин завжди піклується про своїх клієнтів. Для цього ми постійно вдосконалюємо роботу нашого персоналу і створюємо найбільш зручні умови для здійснення покупки. У цьому розділі ми постаралися дати відповіді на питання, які часто задають наші клієнти. Можливо, на цій сторінці знайдеться відповідь і на Ваше питання.

Питання по замовленню та асортименту

Як я можу зробити замовлення?

Ви можете оформити замовлення в нашому магазині декількома способами. Вибирайте той, який найбільш зручний для Вас:

  • Замовлення через кошик.

Виберіть потрібні товари, додайте їх у кошик, і, слідуючи підказкам, оформіть замовлення.

  • Замовити зворотний дзвінок.

Вкажіть контактні дані та задайте Ваше запитання. Наші менеджери зателефонують Вам протягом години і нададуть всю необхідну інформацію.

  • Швидке замовлення.

Ця функція дозволяє зробити замовлення в один клік - просто заповніть форму, і ми Вам зателефонуємо.

  • Онлайн чат.

Ви можете почати переписку з оператором, задати питання і зробити попереднє замовлення.

  • «Знайшли дешевше?»

Ви виявили, що в іншому інтернет-магазині ціна на товар, який Вас цікавить нижче, ніж у нас? Повідомте нам про це, і ми запропонуємо кращі умови!

  • Зателефонуйте нам!

Просто зателефонуйте за вказаними номерами телефонів, отримаєте попередню консультацію, також по телефону можна без проблем замовити будь-який товар.

  • Лист на електронну пошту.

На нашу поштову адресу Ви можете надіслати найменування товарів, які хочете замовити. Ви також можете надіслати фотографію вподобаного інтер'єру, і менеджери підберуть відповідні оздоблювальні матеріали та сантехніку, щоб вийшло, як в журналі! Залиште свої контактні дані, і ми Вам зателефонуємо для уточнення деталей замовлення.

Зверніть увагу!

Звертаючись в наш інтернет-магазин будь-яким з перерахованих вище способів, Ви робите попереднє замовлення . Вам обов'язково зателефонує менеджер з продажу для підтвердження замовлення.

А якщо товару, який мені потрібен, немає в наявності?

Будь-який товар з асортименту, представленого на нашому сайті, можна привезти під замовлення. Якщо Ви готові почекати від 1 тижня до 2 місяців, ми з радістю привеземо товар, який Вас цікавить. Або менеджер запропонує Вам гідні альтернативи замість товару, якого немає в наявності.

  • Я шукаю певний товар, але його немає в каталозі Кераміс.

Не проблема! Повідомте нам про це, і менеджер з'ясує можливість поставки такого товару.

Питання по доставці товару

Додаткову інформацію дивіться в розділі « Оплата та доставка »

  • Як здійснюється доставка?

Доставка здійснюється компаніями «Нова Пошта», «Інтайм» в будь-який населений пункт України, де є відділення цих перевізників.

  • Чи робите ви відправку в Донецьк, Луганськ, АР Крим?

У зв'язку зі складною ситуацією в цих регіонах, доставка до Донецька і Луганська області здійснюється за умови, якщо в населеному пункті працює відділення «Нової Пошти». Ви можете вказати адресу найближчого до Вас працює відділення.

Доставка в АР Крим не здійснюється. Ви можете забрати товар з найближчого до Вас відділення Нової Пошти на території України.

  • Чи можу я забрати товар самостійно?

Так, Ви можете забрати товар з міст, де є наші представництва: Харків, Київ, Дніпро, Одеса, Львів.

  • Хто оплачує доставку?

Самовивіз з представництва - безкоштовно. Доставка по місту, області, по Україні - платна, за рахунок покупця. Виняток становлять замовлення на суму від 30 000 грн. В такому випадку доставка для Вас буде безкоштовною по всій території України.

  • Я не зможу сам занести замовлений товар в квартиру. Що робити?

Доставка здійснюється до під'їзду замовника. Якщо Вам потрібні послуги вантажників, повідомте про це менеджера. Підйом на поверх оплачується окремо.

Питання по оплаті

  • Як оплатити замовлений товар?

Ви можете оплатити замовлення готівкою в офісі (для м. Харків, Київ, Дніпро, Одеса), перерахувати гроші на картку ПриватБанку або ОТП Банку, можливий безготівковий розрахунок (не для всіх груп товарів).

  • Навіщо потрібна передоплата? Від чого залежить її розмір?

Ми просимо передоплату в розмірі від 30% для того, щоб бути впевненими, що Ви не передумаєте і заберете своє замовлення. Розмір передоплати залежить від замовлених товарів, термінів поставки. Наприклад, якщо Ви хочете керамічну плитку прямо з фабрики, найімовірніше, що доведеться сплатити повну вартість замовлення.

Гарантія та повернення товару

Ознайомитися з умовами гарантії та повернення товарів Ви можете в відповідному розділі

  • Я замовив плитку (шпалери, ламінат), але колір і відтінок товару відрізняється від того, що показаний на зображенні / виставковому стенді

Ми поставляємо товари згідно із замовленими артикулами, але не несемо відповідальності за відмінності в тоні та кольорі. Пам'ятайте про те, що картинка на моніторі і реальний товар можуть відрізнятися.

Питання по дизайну

  • Я хочу, щоб мені зробили розкладку плитки / дизайн-проект кімнати.

Ми надаємо послуги з дизайну інтер'єру і робимо комп'ютерну розкладку плитки. У штаті працює дизайнер, який зробить для Вас дизайн-макет. Ви можете надіслати на пошту план приміщення і вказати побажання по дизайну. Дизайнер надасть Вам декілька варіантів, які відправить Вам на пошту. Послуга платна, вартість проекту залежить від складності виконання і обговорюється індивідуально.

Робота менеджерів

  • Я просив порахувати плитку (шпалери, ламінат), але не отримав відповіді. З чим це пов'язано?

Прорахунок оздоблювальних матеріалів - відповідальна робота, і бажано, щоб цим займався фахівець, який буде здійснювати укладання матеріалів. Наші менеджери можуть підказати приблизний обсяг матеріалів, який Вам потрібен, але ми не несемо відповідальності за неточний результат, оскільки багато що залежить від особливостей приміщення.

Ви можете надіслати нам план приміщення і замовити у нас дизайн-проект, в якому буде міститися інформація про кількість необхідних матеріалів.

  • Я незадоволений роботою менеджера. Що мені робити?

На нашому сайті є можливість залишити відгук керівнику (гарячі кнопки в правій частині екрана). Наше керівництво обов'язково розгляне Вашу скаргу. Повідомляйте нам про будь-які труднощі, які виникли в процесі замовлення - ми зробимо все можливе, щоб вирішити проблему.

  • Мені дуже сподобалося купувати в Вашому магазині! Як мені Вас віддячити?

Найкраща нагорода для нас - це відгуки наших клієнтів. Ви можете залишити відгук про придбаному товарі на сайті, а також залишити розповісти про роботу нашого магазину на різних ресурсах: Фейсбук, Гугл +, Хотлайн, Прайс.юа, , Прайс Навігатор.